
Hol és hogyan villantsd fel ajánlataidat a vásárlóknak 2023-ban?
Vajon milyen lehetőség van manapság kereskedőként elérni a vásárlókat? Cikkünkben erről írunk nektek.
1. Google hirdetések és keresési eredmények
Kiemelkedő jelenlét a Google keresőoldal első oldalán. Google Ads kampányok a kulcsszavak segítségével.
2. Szociális média platformok
Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn hirdetések. Szponzorált tartalmak és posztok a Black Friday témájában. Hashtagek (#BlackFriday, #Sale, stb.) használata a nagyobb láthatóság érdekében.
3. E-mail marketing
Black Friday előtti és aznap indított különleges kampányok e-mailen keresztül. Egyedi ajánlatok és kuponok a feliratkozók számára.
4. Online kiskereskedelmi platformok
Amazon, eBay, Etsy és más online piacterek használata. A piacterek beépített hirdetési lehetőségeinek kihasználása.
5. YouTube és video tartalmak
Black Friday tematikájú promóciós videók készítése és megosztása. Reklámok YouTube-on és más video platformokon.
6. Influencer együttműködések
Kapcsolatfelvétel influencerekkel a termékek promóciójához. Az influencerek által készített tartalmak megosztása a kampány során.
7. Weboldal és blog
Kiemelt helyen történő megjelenés a saját weboldalon. Black Friday kategóriájú blogbejegyzések és tartalmak.
8. SMS Marketing
Rövid szöveges üzenetekkel történő közvetlen értesítések a felhasználóknak. Különleges SMS ajánlatok küldése.
9. Offline média
Hirdetések televízióban, rádióban, és nyomtatott médiumokban. Szórólapok és katalógusok terjesztése.
10. Partneri együttműködések
Szövetségek kialakítása más vállalkozásokkal a közös promóciókért. Közös kampányok és keresztmarketing stratégiák.
Black Weeks a Pepitán! 2023. november 11-26-ig! További részletekért kattints ide.