Hol és hogyan villantsd fel ajánlataidat a vásárlóknak 2024-ben?

Hol és hogyan villantsd fel ajánlataidat a vásárlóknak 2024-ben?

Vajon milyen lehetőség van manapság kereskedőként elérni a vásárlókat? Cikkünkben erről írunk nektek.

2023. 11. 08.

1. Google hirdetések és keresési eredmények

Kiemelkedő jelenlét a Google keresőoldal első oldalán továbbra is kulcsfontosságú. 2024-ben a Google Ads kampányok során fontos a specifikus kulcsszavak, valamint a dinamikus és remarketing hirdetések alkalmazása, hogy a potenciális vásárlókat újra elérjük.

2. Szociális média platformok

Facebook, Instagram, X (korábban Twitter), LinkedIn és TikTok hirdetések 2024-ben még inkább felértékelődnek. A szponzorált tartalmak, posztok és videók a Black Friday köré építve kiemelkedően népszerűek, míg a hashtagek (#BlackFriday, #MegaSale, #CyberDeal) optimalizálása és trendkövetése növeli a láthatóságot.

3. E-mail marketing

Black Friday előtti, aznap indított és utókövető kampányok e-mailen keresztül. 2024-ben a hiper-személyre szabott ajánlatok, dinamikus tartalmak és időzített kuponok elengedhetetlenek a hatékony e-mail kampányokban, hogy maximálisan kihasználjuk a vásárlói elkötelezettséget.

4. Online kiskereskedelmi platformok

Amazon, eBay, Etsy és más online piacterek, mint például az Aliexpress és Zalando, továbbra is kiemelt szerepet játszanak a Black Friday sikerében. 2024-ben a piacterek beépített hirdetési megoldásai és a különféle promóciós eszközök, mint a villámakciók vagy limitált készletű termékek, fontos szerepet kapnak.

5. YouTube és video tartalmak

Black Friday tematikájú promóciós videók 2024-ben is kiemelt fontosságúak. Az interaktív és rövid, figyelemfelkeltő videók, amelyeket YouTube-on és TikTok-on osztanak meg, segítenek nagyobb elérést biztosítani. Emellett a fizetett videóhirdetések célzottan juttatják el az üzeneteket a potenciális vásárlókhoz.

6. Influencer együttműködések

Kapcsolatfelvétel influencerekkel, különösen mikro-influencerekkel, akik hitelesebbek a kisebb közönségeik előtt. Az influencerek által készített tartalmak megosztása 2024-ben is fontos lesz, mivel a vásárlók egyre jobban megbíznak a valós élményeken alapuló véleményekben és ajánlásokban.

7. Weboldal és blog

Kiemelt helyen történő megjelenés a saját weboldalon, valamint 2024-ben a keresőoptimalizált (SEO) Black Friday kategóriájú blogbejegyzések és tartalmak létrehozása alapvető. A frissített, kulcsszavazott tartalmak és a felhasználói élményt javító webdesign mind hozzájárulnak a jobb konverziókhoz.

8. SMS marketing

Rövid szöveges üzenetekkel történő közvetlen értesítések a felhasználóknak. Az SMS marketing továbbra is hatékony 2024-ben, különösen a személyre szabott kuponokkal és a gyors reakcióra ösztönző üzenetekkel. Az időzített akciók figyelemfelkeltők lehetnek a mobilfelhasználók körében.

9. Offline média

Hirdetések televízióban, rádióban, és nyomtatott médiumokban még mindig relevánsak 2024-ben is, különösen a lokális piacokon. Szórólapok, katalógusok és POS anyagok a fizikai üzletek forgalmának növelésében játszanak szerepet, miközben a digitális kampányokkal párhuzamosan működnek.

10. Partneri együttműködések

Szövetségek kialakítása más vállalkozásokkal a közös promóciókért, különösen a kiegészítő termékek és szolgáltatások terén. Közös kampányok és keresztmarketing stratégiák segíthetnek a 2024-es Black Friday időszakban új közönségeket elérni és közös vásárlói bázist kialakítani.